Kaninlistan

Mycket gamla bilder nu, jag vet. Har varit sÄ grymt dÄlig pÄ att ta med kameran ner till kaninerna nu det senaste. Pinsamt egentligen, hahahah. Men men, jag hoppas ni fortsÀtter lÀsa ÀndÄ.
 
Har tÀnkt att blogga utefter följande kaninlista som Storugnskaniner har gjort: 
 
Dag 1 - Snabb fakta om mina kaniner
Dag 2 - Framtida kaninplaner
Dag 3 - Favorituppfödare
Dag 4 - Hur vÀljer jag kanin?
Dag 5 - Favorit bild
Dag 6 - Bloggar jag följer
Dag 7 - Hona eller hane?
Dag 8 - Ras jag skulle vilja ha
Dag 9 - Ras jag inte vill ha
Dag 10 - Drömkaninen
Dag 11 - Drömkombinationen
Dag 12 - BĂ€sta kaninminne
Dag 13 - Hur vÀljer jag kanin?
Dag 14 - NĂ€sta kulltema
Dag 15 - Mina mÄl 2015
 
TÀnkte att jag börjar imorgon, sen kanske det blir sÄ att jag fyller i med egna punkter efter hand :) 
 
AllmÀnt, Kaninlistan | |
Upp