Winter 1.0

Vinter. Snö ligger likt ett tÀcke över grannskapet och temperaturen runt nollan. Perfekta förhÄllanden för att ta ut kaninerna. Fick givetvis inte med mig kameran men knÀppte nÄgra kort med mobilen. SkÀms riktigt över hur lÀngesedan det var jag hade ute dem nu, visst Moltaz kom ut förra helgen ... Men jag mÄste verkligen bÀttra mig! 
 
Dumla 
Med tanke pÄ hur lÀngesedan det var jag var ute med henne sÄ skötte hon sig förvÄnansvÀrt bra! LÀtt att fÄ kontakt med, avslappnad och framÄt! Har inte gÄtt sÄhÀr bra pÄ hur lÀnge som helst faktiskt. KÀnns riktigt bra!
 
Moltaz
Det var första gÄngen pÄ vÀldgt lÀnge Àven för Moltaz, men fÄr sÀga att Àven han skötte sig med bravur! Med tanke pÄ den lilla "incidenten" som intrÀffade förra gÄngen han var ute sÄ var han riktigt framÄt! Inte lÀtt nÀr man blivit översprungen av en ilsken Tove ... Men han skötte sig riktigt bra! 
 
 
AllmÀnt | |
Upp