LU VĂ€nersborg 2015

 
Vad mer behöver jag sÀga? 1500 raskaniner, kaninhoppning och tillsalukaniner? Jag hade behövt mer kontanter, helt klart! Kaninen ni ser lÀngst upp köpte vi Ät en bekant, sÄ jÀkla fin! En riktig fÀrgbomb, bar pÄ de mesta en kanin kan bÀra pÄ i fÀrgvÀg. SpÀnnande! Mange hette han dessutom, Mange bjuder! Charmig kanin alltsÄ! 
 
Jag vet inte vad det Àr med mig och kaninustÀllningar, jag blir alltid sjuk? Tanken har slagit mig att jag Àr allergisk. Har ju iof bara varit pÄ tvÄ utstÀllningar, denna och Gullbranna förra Äret. Men ÀndÄ? Hahah, fÄr huvudvÀrk, en klump i halsen och blir allmÀnt trög hela jag ... UtstÀllningsfeber bokstavligt talat! 
 
Vi köpte inte sÄ mycket men det blev en bok om VÀdurskaninen och fyra marinblÄ AkitaskÄlar, sÄ jag Àr nöjd! :D 
AllmÀnt | |
Upp