Totte 2015-02-08

Hur fin Àr inte Totte pÄ dessa bilder? Lina tog dessaigÄr och jag kan inte annat Àn att sÀga wow. Denna herre Àr en lögn att fÄ bra kort pÄ. Han sitter nÀmligen aldrig still och har  typ en förmÄga att göra fula grimaser nÀr kameran kommer fram. PÄ dessa ser han ju nÀstan representabel ut. Helt otroligt! 
 
I övrigt försöker jag hitta motivationen till kaninerna igen, jag har absolut inte tröttnat pÄ mina smÄ vÀnner utan bara kommit in i en svacka nÀr det inte kÀnns lika roligt att gÄ ut till dem lÀngre. Hoppas att Moltaz börjar fÀlla snart och att jag kan stÀlla honom och Dumla. Sedan fÄr vi börja smida bebisplaner! Men Àn sÄ lÀnge gÄr allt pÄ halvfart och jag har tappat bort mitt linsskydd till kameran. Buhu. Blir mer och mer sugen pÄ att börja hopptÀvla dessutom ... Hur ska detta gÄ ihop? 
 
FÄr se om jag inte kan fÄ ut nÄgon av kaninerna och ta lite kort en dag som denna. Vackert vÀder Àr ju nÄgot man ska ta till vara pÄ :D 
AllmÀnt | |
#1 - - Alma:

En riktigt tjusig herre!

Svar: Tack! Ja det Àr han verkligen :D
Kaninfreaken 🐰

Upp