Som en vÄrdag

Hade ute kaninerna hÀromdagen, fÄglarna kvittrade och det var barmark, vÄrkÀnslorna kom lite som ett brev pÄ posten! Underbart :D De flesta bilderna blev lite halvknepiga ljusmÀssigt. Hade vÀl fel ljusinstÀllningar pÄ kameran helt enkelt. SÄ bajs nÀr man kommer pÄ sÄdant i efterhand. 
 
TÀnk nÀr det ser ut sÄhÀr nÀr man tar ut kaninerna, visst har snön sin charm men vÄren Àr mer Àn vÀlkommen! *lÀngtar som en tok* Det kan inte hjÀlpas men allt blir lite roligare med lite sol och fÄgelkvitter, det bara Àr sÄ! 
AllmÀnt | |
#1 - - Hanna:

SĂ„ hĂ€rligt! Jag lĂ€ngtar ocksĂ„, speciellt efter ljuset! Är sĂ„ grĂ„tt och trist ute nu men sĂ„ smĂ„tt börjar ljuset komma. Det Ă€r dagar som denna kalla och grĂ„a dagen som man lĂ€ngtar efter sommar och vĂ€rme. Fin bild btw :)

Svar: Ja verkligen! Vi njöt av solen allihop. KÀnslan av att lyfta upp en sol-vÀrmd kanin Àr oslagbar! Tack sÄ mycket :D
Kaninfreaken 🐰

#2 - - Nathalie:

Hej! Kom till din blogg av en slump. Jag letar som en tok efter en liten kanin. Jag hittar ingen uppfödare runt dÀr jag bor. Bor i TrollhÀttan (nÀra VÀnersborg) antingen letar jag dÄligt eller sÄ vet jag inte vart man letar.. Vill verkligen inte köpa i djurbutik.. Har du lust/tid att hjÀlpa mig hitta en liten kanin som vill flytta till mig? Mvh Nathalie

Svar: Hej! Vad kul att du vill skaffa kanin! Det finns en del uppfödare i nĂ€rheten av dig, beror givetvis vad du Ă€r ute efter med. Det finns en facebook-grupp som heter "Allt om kaniner" dĂ€r mĂ„nga uppfödare Ă€r med, frĂ„ga dĂ€r! Även tillsalu sidor som "Kaniner och tillbehör (köp och sĂ€lj)", "DvĂ€rgvĂ€durar köp, sĂ€lj och transport", kolla in dem! Annars vet jag att en tjej i VĂ„rgĂ„rda sĂ€ljer ett kullsyskon till min hane Moltaz. Kolla in hennes hemsida: http://amazingskaniner.weebly.com/till-salu.html . I övrigt Ă€r kaninmagazinet en bra sida om man vill ha information! Lycka till :D
Kaninfreaken 🐰

Upp